حذف حسن جان + یه برنامه کاربردی !

خب ! همونظور که میدونید وبلاگ ما وبلاگ بسیار خفنیه ! (باحال خوانده شود)

واسه همین حسن که باعث شد آزادی بیان وبلاگمون زیر سوال بره رو میحذفیم در این ساعت و این دقیقه

حسن ! من به شخصه و فربد، کمرش خیلی دوستت داریم ! اما خب چه کنیم که رسمه روزگار اینه که آدمو از خودش میرونه (آقای کارگر نخواند این جمله رو ! چون برعلیه خودم استفاده میشه و نمره مو کم میدهـ(ند) )

بدینوسیله کمال قدردانی از 15پستی که حسن با این یوزر و یوزر قبلیش در وبلاگ داده بود به عمل میاد

حسن ! بدون ما تو رو دوست داریم و در وبلاگ همیشه به روی تو بازه (اما ایندفعه شرمنده ! ازین به بعد با مجهول پُست بده )

اینم بگم که حذف شدنش با رضایت کامل خودش بوده و ما دیکتاتور نیستیم ! (به هر حال ! درود بر دیکتاتور )

~~~~ و بحث جذاب دیگر : امروز نوا بهم گفت اولـتـرا سـورف رو بزار دانلود کنیم ! گفتم باشه ! از اینجا دانلود کنید !

پ.ن: هرگونه استفاده ی غیراخلاقی و یا ضد حکومت جکهوری اسلامی از این نرم افزار به عهده ی خود استفاده کننده میباشد ! اگه قراره اینجوری ازش استفاده کنید گفته باشم من هیچیو گردن نمیگیرم ! فردای قیامت نیاید خِر  ِ منو بگیرید بگید تقصیر  ِ تو بود ! نه آقا جان ! این خبرا نیس به من هیچ ربطی نداره (چقد جدی گرفتم )

   

کشف اسکلت های غول پیکر انسان!!

این تصاویر مربوط به اسکلتهای کشف شده در نقاط مختلف جهان مثل فرانسه ،
ترکیه، رم و دیگر کشورهاست که اسناد مربوط به آن در موزه های تاریخی 
موجود است. توضیحات مربوط به آنها با ذکر قد (اینچ) و مکان جغرافیایی کشف
آنها در زیر هر تصویر به زبان انگلیسی نوشته شده. که عکس آخر سمت چپ مربوط
به اسکلت انسان امروزیست .(مبین : بعلت حجیم بودن عکسها برای کاربران دایلآپ ! به ادامه مطلب بروید !)

   ادامه مطلب